Adet oldum 5-6 gun uogun geldi sonra kahve lekelenmeler iki kere filanda kirmizi kan geldi 12 gun boyle devam edince bugun dr a gttm beta 290 çıktı
Lekelenmem hala devam edior
Dis gebelikten korkuyorum
Ne zaman netlesir ikinci kanda kesinlesirmi
Boyle aynini yasayan varmi adeti bitmeden lekelerlr gunlerce devam eden