
Bugün kan ve idrar verdim bi ay sonra sonuçlar için doktora gidicem internetten baktım “Kreatinin — Böbrek fonksiyonlarının göstergelerinden biridir. Normal kreatinin değerleri ortalama olarak 0,6-1,3 mg/Dl’dir. Bu değer 1,3 üzerinde ise böbrek yetmezliği düşünülür ” diyor biraz korktum bilen varsa yazabilir mi bu sonuç neyle igili ve sonuç internette yazandan yüksekmi yoksa benmi yanlış düşünüyorum