_Betus58_ Kızlar 35+6 yız ara ara karnım çok kasılıyor bide sancı giriyor ama.sonra geçiyor sizde durumlar nasl
TugbaOmerCucuk _Betus58_ benimde dün başladı karnımı sıkıyorlar gibi oluyor bi de bebek kendini itiyor tam o anda anlamadım hiç. Sancidan mi çocuk hareket ediyor hareketten mi sancı oluyor anlamadım dakika tut dediler 15 dk da birmis meğer. Gece gittik acile ilk başta nst de 0 çıktı sonrada 70 80 oldu sancı. Sancı gelince çocukta kasiliyor icerde. Açıklık baktılar yoktu bi de sancı sıklığı azdı kocaman bi serum taktılar eve geldik. Bu haftalarda başlaması normalmiş. Ara ara gelip gidicek dedi doktor.
fayting _Betus58_ ya bu kasılmalar nasıl oluyor ben yeni 33 e girdim yattığımda bir şey yok karnım ayaktayken gergin ve bazen içimden bir şey karnımı sıkıyormuş gibi acıyor
Sevgiongun _Betus58_ Bende de oluyor şuan 37+1 deyim ara ara karnım sertleşiyor ebe yalancı sancı olduğunu söyledi normal dedi hareketlerini takip et su veya kanaman olmadığı sürece sıkıntı olmadığını söyledi
Dreamssss _Betus58_ bnde 34 haftalığım bnde de belimde başladı resmen 🤦🏼♀️ korkuyorum da birde ikinci hamileliğim olcak ya 🤦🏼♀️ ilkinde suni sancıyla planlı normal doğum olmuştu bunda evham yapiyom nasıl olcak falan diye
Aysnk Ben de ,36+3 geçen hafta oluyor nefes egzersizleriyle karşılıyorum rahatlatıyorum çocuk da aşağıya basmaya başlamış doktor 36 bitene kadar egzersizlere ara verelim 36 yi doldursun kuvos ihtimali ortadan kalksin dedi
_Betus58_ TugbaOmerCucuk aynen öyle oluyor bendede belden bir ağrı giriyor o sırada karnım da okadar sertleşiyor
TugbaOmerCucuk Benim ilk gebeliğim sancı sancı diyolar ama ben nasıl bisey olduğunu hiç anlamadım valla 😁 geçen hafta adet ağrısı gibi oluyodu şimdi farklı. 35 e girince daha sert hareketleri var bi de. Herkes de başka tarif ediyor sancısını. Ayakta fazla kalınca da artıyor bi de.
Aysnk _Betus58_ 4 sn nefes alıp karnıma 8 sn de veriyorum diğer tekniklerde var youtubadan bakabilirsiniz
TugbaOmerCucuk _Betus58_ bi sağlıkla dogursaydim 😁 hamilelik 10 ay olsa ben kapılarda beklerdim. Son ay kötü diyorlardı gerçekten öyle ağır yaşamlar gibi her güne başka şey 😁
Dreamssss _Betus58_ bnmde öyle ya ilk gebeligimde tüp bebekdi riskliydi sürekli yattım hep annm eşim baktı baya rahattı hani smdi her şeye bn koşuyorum birde üç yaşinda kızım yorgunluk da fazla etkiliyor sanırsam
_Betus58_ TugbaOmerCucuk evet günler asla geçmiyor bende aynısını diyorum doğurup rahatlasaydim diye ama inşallah doğurduktan sonra rahatlarz ozamnda bebek problemleri yaşamayız inşallah 😂
_Betus58_ Dreamssss benimde aynı ozamn eşimin ailesiyle kalıyorduk çok bişey yapmiyordum yemek vs şimdi kendi evimizdeyiz oturmya bile fırsat kalmıyor