Uygulama bile benden ümidi kesti hergün hevesle okuyordum artık hiçbişey yazmıyor ama ben doğurmadım sancım da yok geçen hafta perşembe gitmiştim doktora maksimum açıklık 1 cm demişti yarın gidicem Allahın izniyle inşallah herşey yolunda gider sancılarımı hep evde çekip öyle gitmek istemişimdir şimdi ne olacak bilmiyorum hem endişeliyim hemde çok mutluyum çok garip duygularmış bunlar