Anneeadayi3 ben aldım ama gereksiz mi oldu bilmiyorum 🤦🏻♀️ bu enflasyon insanın elini kolunu bağlıyor ihtiyac olunca gidip alirgeliriz desek her gecen gun her sey artıyor. Ben hani mastit olmasın hepsini ememez sagarim ya da ailemle farkli sehirlerdeyiz gidip gelirken sagarim yolda iciririm emziremem diye aldim