Merhaba kızlar normalde asla adetimin düzensiz olduğu bir zaman olmadı ilk çocuğumdan sonra da lohusalık biter bitmez düzenli adet oldum. Şimdi hamileyim ama şunu merak ediyorum. En son 22 aralıkta adet olmuştum 15gün adetim gecikmişti o zaman sonra adet olmadım ve test yaptım pozitif çıktı. Acaba ben aralıkta mı hamile kaldım yoksa 22 aralık adetim bittikten sonra mı? Dediğim gibi hiç adetim düzensiz değildir aralık ayında 15 gün geçti🤷🏼♀️