Mavideniz26 Deryalina- suyun geldikten sonra eger kan gibi pembe birseyde gelse doktora gitmen gerekir canim cok bile kalmişsin evde
Glsmbln Deryalina- bende Nisan geldi 2 gün sonra doğurdum ve hiç sancı yoktu Bi anda bastırdı 4 saatte doğurmuştum normalmi bilmiyorum ama benden bir kere geldi dahada kan gelmedi
Mavideniz26 Bu kadar uzun sure acik pembe kan geliyor diyorsun en azindan bir kere olsa gitmeliydin doktora eger acilman yoksa eve yolarlardi sancini cek oyle gel diye ama bebegin durumunu ogrenmiş olurdun canim insan korkuyor cunki
Kupra Sancin varmi :) Benimde gece 12 de suyumla nisanim gelmisti bidaha sabah 10.43 de dogum yapmstm
Eddaa57 Bende de bi saat önce geldi daha önce bi damla gelmişti nişan sanmıştım ama sanırım bu gelen nişan biraz fazla geldi çünkü ama devamı gelmedi sık sık kontrol ettim
Eddaa57 Deryalina- naptınız var mı bişey bende hiç bir değişiklik olmadı devamı gelmedi sancı da olmadı 🥲
Eddaa57 Deryalina- valla ben devamı gelmeyince gitmedim ama zaten nişandan ne kadar sonra gelicegi de belli olmuyo bilemedim
Eddaa57 Deryalina- bide sanki hareketleri sakinledi biraz geceden sonra bilemedim ama bende belki akşama gider baktiririm bi