Ahsksdk Kızlar elektrikli göğüs pompasını kullanan var mı aranızda memnun musunuz? Kararsız kaldımm sizlerden öneri bekliyorum
Anne_elif Ahsksdk evet güzel bir ürün . Ben de oğlumda kullandım şimdi steril ettim nasipse kızımda da kullanmak için saklamıştım .
esnyz14 Ahsksdk Tek olanını 3 ay kullandım. Gayet başarılı bir pompa. Kiwi markasını da kullandım fakat çekim gücü zamanla düşüyor. Lansinoh daha başarılı tavsiye ederim
Fatos43 Ahsksdk çift olanı aldım sonra tek almadım diye pişman oldum doğumdan sonra ücretsiz izne ayrilcam iki sene evdeyim yani tekli de yeter gibi düşünüyorum bilemedim
cutecik Ahsksdk oğlumda aldm 6 sene önce çiftlisini çok memnun kaldım daha snra yakınlarımdan ihtiyacı olan çok kişi kullandı hiç bir sorun olmadı şimdi nasipse 10 güne kadar ikinci katılacak aramıza onda kullanmaya devam lansinoh candır💕
livasmomm Ahsksdk ben manuel olanini kullandim elektrikli degildi bu markanin gayette yeterli oluyordu ilk dogumda 2. De de onu kullancam