bebisliozlem Kızlar yenidoğan neredeyse hiç almamışım🥲 Zıbın,alt üst takım,tulum yenidoğan olarak siz kaç tane aldınız? (Nisan’da doğumum) sizce gerekli mi yenidoğan kıyafetleri almak? 0-3 aylıkları var baya ve bizim için yeterli gibi 🥹
gulsenmstf bebisliozlem bnm kızım 3.5 kilo doğdu ve 0.3 aylıkları kirkina kadr giyebildi fazla bsey alma kirkina kadr ihtiyaç oldukça alirsn bnce ben doldurdum sonuç hüsran çoğunu giyemedi
Adenala bebisliozlem Yenidoğan hiç almadım genelde 03 aldım ama az aldım bebek hızlı büyüyor dediler zıbınlarını da büyük ay aldım
Merve1414 bebisliozlem bana gore 0_3 yeni doğan bakarsın büyük gelirse bı kaç tane küçük alırsın 2. Oğlum 2.500 doğdu sonra zayıfladı biraz 2 tane pramuture kıyafet aldım o bize baya gitti zaten sık sık yıkanıyor onlar kirli olduğunda buyuklerden giydiriyordum
bebisliozlem gulsenmstf yenidoğan gereksiz o zaman değil mi? Neredeyse hiç almamışım. 10′lu ve 5′li 2 takım hastane çıkışı olacak zaten onlar da 0-3 aylık yazıyor ama dediğiniz gibi belli de olmaz çok giyemezler.
bebisliozlem Adenala Bende sizin gibi yapmışım 🥲🫶 anneoluyorumeyvah diye bir hesap var Instagram’da onun paylaşımından yola çıkarak aldıklarıma baktım, onun listesindeki yenidoğanlardan hiç almamışım 3+ çok bende 12 aylığa kadar
Adenala bebisliozlem En iyisini yapmışsınız 😇 arkadaşım yenidoğan çok almıştı oğlu tombik doğdu çoğunu kullanmadım bile demişti