39+2den selamlar kızlar bugün doktor randevum vardı cuma günü doğum dedi alttan muayne yaptı ikinci muaynem oldu böylelikle bu muaynede hiç açılmam olmadığını ama suyumun azaldığını söyledi bu muaynede özellikle bilerek canımı acıttıgını harekete geçirmek istediğini söyledi doktordan sonra lavobaya girip baktığım da beyaz akıntı olmuştu nedir sizce bilginiz varmı yaşayan ya da