Ayloss06 Doktorum hormon testi istedi verdim ama çok ilgili değildi. Açıkçası nedir ne değildir yorum yapmadı. Gebelik düşünüyorum sizde değerlerim nasıl ?
SiriusAb Ayloss06 fsh gayet iyi . Lh değerinin en düşük kaç olması gerektiğini bilmiyorum ama genel olarak iyi duruyor. Amh da orta seviyelerde.
SiriusAb Ayloss06 Rica ederim :) Benim fsh ve lh yüksek. Bu testlerden bir çok kez yaptırdığım için biliyorum😅 genel olarak değerlerin güzel maşaAllah. Bir sorun var mı diye baktırmaya mı gitmiştin doktora?
Ayloss06 SiriusAb geçen ay birkaç denememiz oldu öncesinde nadiren. Çok istiyorum nedense her şeyi belirti sanıyorum süreç yeni olmasına rağmen. Ondan sordum 🥲
SiriusAb Ayloss06 Ayloss06 O her şeyi belirti sanma sürecini hepimiz yaşıyoruz canım , çok normal 😊 İnşallah her şey gönlünüzce olsun. Siz yine de başka doktora gösterin değerleri. Kesin sonuç alın bence.