Sariilayda16 Haftadayım bugün bütün gün göbeğimin altı tam pelvin bölgesi denilen yerde sol tarafa doğru bıçak batması şeklinde ağrılar oldu ve hala olmaya devam ediyor yaşayan varmı yada endişe etmeli miyim