Merhaba hamıleyken bebek ıcın mr cektıren oldu mu riski var mıdır? 24 haftalık hamıleyım ve bebek ıcın mr çektirmem gerekıyormus radyasyon etkisi olur mu acaba tecrubelı anneler bilgisi olan cevap verırse sevınırım doktorun nedıyosa onu yap bız doktordan ıyı bılcez dusuncesı olan yazmasın çünkü cok arastırdım doktorum çektır sıkıntı yok dedı sordugum baska doktor cektırme dedı ben aranızda cektıren varmı merak edıyorum bilginizi paylasırsanız sevınırım 😔