Kızlar transfer öncesi estrofem ve coraspin kullanıyorum. Estrofemi ilk 3 gün 1 tane şimdi 2 tane içiyorum sonra 3 tane içicem. Yalnız mide bulantısı, afferdisiniz bir de gaz yaptı çok sanki. Baş ağrısı da oluyo ilaçtandır diye düşünüyorum. Sizde de böyle olmuş muydu acaba?