Kızlar. Merhaba. İki aydır asırı derece de düşük kansızlıkla savaşıyorum. Günde ıkı defa kan ilacı. İçmeme. Ragmen. Kanımda asla. Artış olmuyo. Artk ek olrakda pekmez yemeyede basladm sabahları. Ama. Olmuyor. Sizin bildiğiniz önere bilceğiniz Seyler varmı♥️