miniiiikfasulye Kızlar yapış yapış kokulu bir akıntı çok kötü kokuyordu ben günlük ped kullanıyordum tahris ettiği için doktor kullanma dedi siz ilaç kullanıyor musunuz hamilelikte akıntı için
Alaska97 miniiiikfasulye günlük ped yalnızca hamilelikte degil genel olarak önerilmiyor oranın doğal dengesini bozduğu için pamuklu çamaşır tercih edip o bölgeyi kuru tutarsanız daha iyi olur
Nidaanur miniiiikfasulye vajinal enfeksiyon da bende yaşamıştım. Youtube da bir doktor bir litre suya üç kaşık sirke ile karıştırıp o alanın silinmesini öneriyordu. İçe doğru agazlı bezle siliyor. Denedim gerçekten geçiriyor. Araştırıp sizde deneyebilirsiniz. Her idrar sonrası yapmıyordum. İlk üç ay maalesef ilaç ya da fitil vermiyolar.
miniiiikfasulye Alaska97 Ya öyle yapıyorum da bu hafta aşırı arttı rahatsız oluyorum eşim hiç bu şekil gormedi çok çekiniyorum koku duyarsa kaçar diye tedirginim 😂