Kızlaaarrr ben kasımda bebeğimi düşürdüm, bu ay regl gecikmesi oldu 10 gün. Sonrasında test verdim sonuç 0. Ama testten 1 gün sonra koyu renk kanamam geldi 2 gün sürdü fakat 1 ped bile dolmadı. Şu an sürekli idrar çıkışım var ve sol kasığım ağrıyor karnımı nefes alırken şişirdiğimde falan. Testte de çıkmadı. Kanamam bu ayın4’ünde başladı 6’sında bitti. Sizce biraz daha beklemeli miyim herhangi bir şey çıkar mı ?