MomyAsli_ Kodal-42 tam ortasındayım 140 gün geçti 140 gün kaldı gözüküyor 20. Hafta 😄 ama ikinci sezeryan olacak doktor erken mi alır 40ı bekler mi bilemedim
sinemo6 Paronayanne merak etme çok çabuk geçiyor hamileliğin tadını çıkar her anının 🥰 ben dün öğrenmiş gibiyim
Erkeekaannesii Kodal-42 Uygulamaya göre sın 25 ama sezaryen olacağı için son 13 günümüz kaldı heyecan stres sabırsızlık sağlıkla kavuşma isteği bir yandan ağrılar şişlikler uykusuz geceler durumlar baya karışık 😂