Kızlar 23 haftalığım fakat sürekli başım dönmeye başladı herşey normal Dr sorun yok dedi ancak progestan 200 mg kullanıyorum ama sanki ondan önce de vardı sersemlik hissi ve bildiğiniz baş dönmesi..Biraz tansiyonum da düşüp çıkıyor anlamadım ben gibi olan var mı?