simsekannesi Merhaba 12+3 haftalık hamileyim devlette cinsiyet tahmini yapmadılar sizce cinsiyet neye benziyor
Ebrarbusramelekler Bi yerde duymuştum.bebek sağ taraftaysa erkek sol taraftaysa kız diye. Ama ne kadar doğru bilmiyorum ama bana kız gibi geldi 😊