Ben de 118 civarında yapmıştım ilk doğumumu. Enfeksiyon yaşamamam için dikişin üzerine sürekli kağıt havlu önermişti doktor. Göbek sarkacağı için dikişin üzerine gelir, nemli kalıp enfeksiyon kapabilir demişti.
Özellikle banyodan sonra daha sık, gün içinde de 2-3 saatte bir kâğıt havluyu değiştirdim. Dikişler tamamen iyileşinceye kadar devam ettim. Bir sorun olmadı çok şükür.
Onun dışında ayaklanma, ağrı sızı anlamında da zorluk yaşamadım. Tabi ki bünyeye ve doktorun dikiş konusundaki başarısına göre falan değişiyor olabilir.