36+5 günlüğüz. Ayrıca plasenta previa totalisim.Dün akşam bebeğim 3 saat hiç durmadan çok sert hareketler yaptı. Hafif sancılarım oldu aralıklarla.Sürekli tansiyonum indi bir 9 oldu.Çarpıntılarımda oldu sabaha kadar uyumadım gündüz daha iyi oldum derken akşam adet sancısı gibi hafif başladı yine ve şiddetli bebek hareketleri.Doktorum uzakta olduğu için yakın bir hastaneye nstye git dedi. Nst de hiç sancı çıkmadı sancım vardı ama neden çıkmadı derken bebeğimin kalp atışında düşüş oldu. Tekrar nts çektiler bu sefer düşüş yok dendi ama bebeğin hareketleri öncekine göre az çıktı dendi. Yarın doktor çağırdı 38inci haftaya sezeryan ayarlanmıştı bu durumda ne olur arkadaşlar? Sancım çıkmıyor ama o adet ağrısı benzeri ağrılar ne? , bebeğim normalde çok hareketli birden hareketi az deniyor iyice stres olduk. Sezeryanı erkene mi alır? Ciğer geliştiriciye ihtiyaç olur mu ya da bu haftalarda yaşadığım durum normal mi? Canımız çok sıkıldı.benzer durumu yaşayan var mı?