sitare66 ben 3 sene önce sezaryen olmuştum şuan yine orada takipliym eşiniz kalacaksa önceden bilgi vermeniz gerekli diye biliyorum normal doğumsa herkesi çıkarıyorlar odadan zaten öyle sağlık ekibi dışında kalabalık olmuyor diye biliyorum normal doğum hakkında pek bir bilgim yok ama ebeler asistanlarda giriyor , sezaryen zaten ameliyat ekibiyle yapılıyıor uzman doktorlar eşliğinde