tugcesakzci bana sezaryen de olsa normal de olsa 1 gece dediler bir aksilik olmazsa 1 gece kalacağız inşallah. Şöyle 10lu sette bir tulum bir alt üst takım var iki set koyunca 2 tulum 2 alt üst takım olcak. 2 tane daha takım koysam yanına iyi olur gibi