Benim bebeğimde Martin 7 si gözüküyor doğumu ben tulum tercih etmedim ilk gebeligim zaten ramazanlik gelecek çok dışarıya cikmayoz diye düşündüm bayramdan sonra havalar yavaştan ısınır çok giyemez diye gerek duymadım ama alsam iyi olur muydu bilmiyorum tabi