Selmanur10 ben ben 13 aylık kızım.6 haftalık hamileyim ya niyede yetemiyesin korkutma ve anın tadını çıkar çocuğu yaramaz olanlar öyle anlatmış onun için her kesin canına korku düşmüş lütfen pozitif düşün ve ikiside senin canın kanın bakarım diye motive et olumsuz düşünme ikizleri üçüzleri dördüzleri olanları hatırla 🥹🥹Her çocuk aynı deyil canım hayırlı olsun