Merhaba arkadaşlar ben suan 22+5teyim hamileliğimin ilk 4bucuk ayı bulantı kusma yüzünden çok kilo kaybım oldu hala da hamile kaldığım kilonun altındayım. Bebeğim çok iyi kilosu boyu hep 1hafta 9gün önden gidiyor. Bugun ayrıntılı ultrasona da girdim çok sağlıklı şükür. Doktorum ayrıntılı ultrason ve şeker yüklemesine gerek yok çok sağlıklısınız kiloda almadın dedi ben ne olur ne olmaz detaylıya girdim ama şeker yüklemesine gerek yok diyor doktorum ne yapsam bilemedim ben yinede tedbir amaçlı yaptırmaktan yanayım sizin şeker yüklemesi sonuçlarınız nasıl oldu benim gibi kilo almayıp herhangi birsey cıkan oldu mu merak ediyorum 🫠 biraz kafam karışık yardımcı olursanız sevinirim.