Burcu-2634 1fatma_nurr kan pıhtılaşmayı bilmiyorum ama ben 7. Ayımda korona olmuştum doğuma kadar ve doğumdan 1 ay sonrasına kadar kullandırdı doktorum
Kfybstn92 1fatma_nurr ben persembe günü Sezeryan olacağım canım pazar günü son ignemi vurdum dahada vurulma dedi.