sukran0046 alt üst takım aldım ben, benim aldıklarımın hiçbiri düzgün gelmedi. 18 aylık yeğenime 24 aylık almama rağmen olmadı çocuğa, hatta şikayet vara yazdım geri döndüler bi kaç firmayla çalışıyoruz kalıpları farklı üretiyolar diye bi savunmada bulundular iade edin dediler ama uğraşamadım, kaldı öyle.