Merhabalar ilk hamileliğim 6+5 haftalık 2 kere muayene oldum ilk muayene de kese gözükmemişti ikincisinde ise gözüktü 10 gün sonra tekrar gideceğim merak ettiğim şey şu çok fazla bilgim olmadığından kan vitamin değerlerine falan bakılması gerekiyor mu veya kilo vs muayenelerde olması gerekenler neler yardımcı olursanız sevinirim