Mum56 Bende artık melegıme kavuştum39+5 de kavuştum kızıma çok şükür sezeryan Doğum nasıp oldu banada hayırlısı olsun dıyelım 😃🙏🙏🙏🙏 Rabbım tüm hamılelerı meleklerıne kavuştursun öle bı duygu kı Allahım herkese yasamayı nasip etsın 🙏🙏bin şükür