Sedasahin5 Merhaba kızlar hamilelikte ağda yaptırmak sakıncalı mıdır hiç bir bilgim yok size danışmak istedim
Eeminekhy Sedasahin5 31 haftalik oldum bu zamana kadar hep ağda yaptırdım bir sakıncasını görmedim doğuma kadar yaptıracağım.
Yaprakdokumuseverr Sedasahin5 Daha bugün yaptırdım büyük rahatlık. 6.ayımdayım artık görmekte çok zorlanıyorum