Kizlar merhaba. Yumurta büyütüp iğne kullanaraq yumurta çatlatma işlemi yaptırdım bu ay. Bu gün mensin 23-cü günü. Gitdim doktora ultrasonra bakıcaktı folikül çatlamışmı değilmi. Bana dediki korpus lüteal kisti görünüyor. 28 mm idi. Ben Moskovada yaşıyorum doktorum bana rusça желтое тело кистозной diye söyledi ben de çeviricide baktım ve googlede araştırdım. Ama kafam çok karışık. Endometriya ölçüsü de iyi, bu ay tam her şey yolunda evet hamile kala bilirim dedim ve bu korpus lüteal kist konusu çıktı ortaya. Böyle birşey başına gelip hamile kalan var mı? Aslında doktor da drdi bunla hamile kalanlar da var amma çok endişeliyim. Lütfen bilgisi olan cevaplasın.