tgbmerve Nemesis- arkadaşım progestan dex yazmışlar başlığa , bende diyorum ki kalçadan yapildim hangi iğne olduğunu biliyorum
saaahane Suhiss ya tenimde çok hassastır ama ben hiö yaktığını hissetmedim vurulduktan ertesi gün iğne yeri oturup kalkarken acıyo o kadar ama ne yanma ne batma yapmadı Allaha şükür
tgbmerve Aabbccc progestan dex kalçadan zorlanmadım biraz yakıyor sadece . Ama ilk proluton Depot yapıldı haftalık kalçadan çok yagligi jel gibi o beni mahvetmisti iğneye okadar zor cekiyorduki hemsireler , dex in yanında acısı inan daha coktu
saaahane Aabbccc inşallah canımm inşallah bu ilaçlara ihtiyacımız kalmaz birgün herşey daha güzel olur 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Suhiss Yesim_3455 prolutan yakiyor progestan acitmiyor sadece hergun vuruldugu icin artik igne sertligi olusmayan yer kalmiyor bi sure sonra igne girerken acitmaya basliyor. Ilac birikmesi gibi sertlik yasarsaniz buyukce pamuga bolxa kolonya dokup igne yerine koyun rahatlatiyor hatta hergum vurulacaksaniz acimasini beklemeden her igneden sonra eve gelince yapin bu uygulamayı
Aabbccc Yesim_3455 evet benimxe kabarıyor morariyor zorlanıyorum bende kalçadan korkuyorum ama 😔 özellikle istemedim
Ays-0 Aabbccc benim sadece Progesteron ilaç ismi. İğneden ezelden beri korkarım alıştım🙄 Çokta acımıyor morariyor biraz o kadar
Birhayalimvr Aabbccc canım kaçıncı haftana kadar progestan dex 25mg iğneden vurdun ben günde 2 kere vuruyorum dediğin gibi morarma oluyor