Es-er cnm bünyeden bünyeye Değişiyor ben ilk gebeliğimde ilk gun hiç bir adım bile atamıyordum Felç oldum sandım ölüyordum resmen üçüncü gun oğlum sarılık oldu 3 gun yoğun bakımda kaldı bende kaldım aşağı inip çıkmaktan mahvoldum resmen Ama hastaneden çıkıcagımız gun ağrım bi anda yok oldu en önemlisi yürümek hareket etmek ağır iş falan yapma Bebeğini kaldırmak dışında. Önünde dışında bol bol hareket su Nescafé Ağrı kesici iç ANCA oyle Süreci azaltabilirsin gecmiş olsun cnm Allah yardımcın olsun çok berbat bişey ikinci gebeliğim fıtık var sezaryen olcam ne yapacağımı bilmiyorum daha beter olmaktan korkuyorum Hayırlısı Allahtan ANCA kuzumu düşünüyorum oyle teselli etmeye çalışıyorum kendimi 😔