Tatlım benim, lütfen korkma🥰 benim de 8.haftada lekelenmem olmuştu, önemli olan beneğin iyi olmaso senin iyi hissetmen🙏🏻 çok yaygın bu lekelenmeler. Evde progestan varsa kullanıyorsan doktora ulaşana kadar bir tane takviye kullanabilirsin ben öyle yapmıştım, eski doku kalıntılarından da kaynaklanabiliyor bu lekelenmeler. Korkma eşini bekle kadın doğum uzmanına ama mutlaka görün, bi ultrasonla bebişi kontrol ederler, kanaman artmasın diye progestan desteği ve kanamanı durduracak ilaç yardımı verirler🥰 takip etmeye ve lekelenmelerini takip etmek adına beyaz iç çamaşırı gitip kanama yoğunlupu fotoğrafla takip edebilirsin doktorunla görüştüğünde yardımcı olması adına🥰 stres yaparsam rahim içi kasılmaların artabilir ve kanamanı pekiştirebilir sakin kal, ama doktoruna yarın en geç ulaş 🙏🏻