Meleek61 bende 75 le başladım tedaviye. MR falan geçildi hipofizde tümör yoktu ama sebepsiz ilaç kullandığım halde 1,5 yıl düşmedi. İlacı ilk önce pazartesi 1 Perşembe 1 içiyordum. Sonra 1,5 a çıktık sonra 2 ye çıktık inatla düşmüyordu valla bu sebeple de 1 yıl adet görmedim dolayısıyla hamile kalamadım. Sonra düştü şükür şimdi hamileyim ama psikolojik olarak çok etkilemişti beni de. Bir de testere dişçi Aslan pençesi otu içtim son ay belki onunla faydası olmuştur sonra düştü çünkü