tgbmerve Betul_sevinc tüp bebek tedavisinde tutmayınca 10. Gün bile olmadan lekelenmelerim baslamisti benim bıraktım leke gelince test zaten negatifti iki gün sonra kanama net başladı
Betul_sevinc Paamuk ben bırakalı iki gün oldu hâlâ âdet görmedim aşılama yaptırdım 14. Gün negatif çıktı o yüzden kanda vermedim
Deletedmom_99 Paamuk düşük riski için veriyorlar diye biliyorum. Doktor bana düşük riski için verdi . Adet mı oluyoruz kullanınca
Paamuk Deletedmom_99 düşmemesi için veriyor doktor genelde. Asilama peşine verdi bana adı tutmadı bıraktım hemen adet oldum