MerVekarasu 6 haftalık hamileyim ama bugün sabah kanamam oldu ve doktora gittim düşük filan yapıyorsun demedi kese sağlam gözüküyor dedi iğne yaptılar progestan 3.hamileligim olacak ama iki çocugumda da böyle birsey yaşamadım illaki başına gelen vardır
ntm MerVekarasu 6. hFtadayiz dun yasadim kanama peceteye geldi iki kere , acile gittik aktif kanama yok kese duzgun dedi dr daha kalp atiİ duymadik. Progestan hap verdi sadece ic ve yat dedi. Lekelenmem kirmizi kan seklindeydi
2205 Merhaba benimde ikinci gebeliğim, ilkinde yaşamamıştım ama bunda bende 6 haftalıktan 7 haftalığa kadar yaşadım doktora gittim vajinal muayene yaptı kanama alanıda yoktu düşük riskide bende progestan kullandım da geçti şükür şu an 12 haftadayız
Miskinim ntm canım o fitil şeklinde de kullanıyor fitil gibi vermiş olmasın ben fitil olarak kullanıyorum
ntm Miskinim ayni hap hem agizdan hem fitil olarak kullaniliyormus agizdab yan etki yaparsa alttan kullanabilirsin demisti ama kanama var diye agizdan al dedi