kendinize bakın, amonyaksız boyayla çokta rahat boyaya bilirsiniz. benim ilk hamileliğimde yüzüme kadar gelmişti saçım, etrafın aşırı baskısı yüzünden boyaya bilmiyordum.
eltim ama 5 ayından sonra her defe saçını boyatmaya gidiyordu.
çokta sağlıklı çocuk doğurdu