Ebrarbusramelekler anka01 o kadar marka testlerde gebelik testi yapdim inanın hic birinde çıkmadi😃 ama albi testini yapdim hamileligim kendini gösterdi.
anka01 Mavideniz26 allahım cok şükür emeklerni boşa çıkarmasın rabbim 🙏🏻 kaç değerin bende verdim benim 12.2 çıktı pozitif dediler ama biraz düşükmüş değer yeniden test vereceğim
Mavideniz26 anka01 674 tu galiba degerim.insallah seninde bir anda cok yukselir hayirli olsun canim insallah bebegin sana tutunur hep 🤲