Yeni1gebelikkk 11+6 haftalık olduk çok şükür mide bulantıları dindi arada oluyor tabi ki yine de ama bu ağızdaki kötü tat hiç geçmiyor yaa ,hiç bir zaman da geçmeyecek gibi geliyor ,bunun için tavsiyesi olan var mı ve ne zaman geçer :/
Dlst Yeni1gebelikkk bende yaşadım onları çok şükür hepsi geçti naneli sakız çiğne geçiyor ben uyanır uyanmaz çiğnemeye başlıyodum
Melekde Benim de öyleydi, kısa süreli oluyor. Merak etmeyin bende geçti sizde de geçer diye düşünüyorum
Yeni1gebelikkk Dlst önceden bulantılarım özellikle sabah zorluyordu şimdi bulantılar azaldı ,bu ağızdaki kötü tat akşam başlıyor bu da çok kötüymüş yaa
Dlst Yeni1gebelikkk geçmiyor başka türlü bana da biri önermişti çok işe yarıyor kaç kutu bitirdiğimi unuttum 😅 hatta mide bulantısına da iyi geliyodu