Rabia-0655 Şuan 39+1 deyim ilişki sonrası adet olacakmışım gibi belimde sancım oluyo . Bu şekilde o sancıyla doğumu başlayan var mı
Suhiss Rabia-0655 korunmasiz olduysa meni içindeki bir hormon kasilmalari tetikliyormus o sanci yaparmis hatta dogumu başlatabilirmis. Benm drum bu sebepten yasakladi iliskiyi 32den itibaren
Rabia-0655 Sedefkitir12- Şuan benimde belimde ağrı var ama suyum felan gelmeden hastaneye gitmek istemiyorum. Bu ağrıyla belki açılmam olur diye pilateste egzersiz yapıyorum
Sedefkitir12- Rabia-0655 benimde suyum gelmemişti açılmam ilerlemiyor diye doktorum suyumu patlatmıştı herkeste farklılık gösteriyor canım
Rabia-0655 Sedefkitir12- yani herkeste su kendiliğinden gelmiyor 🤷🏼♀️ kafam karıştı ne yapcam bilmiyorum belim çok ağrıyo
Sedefkitir12- Rabia-0655 ben hastaneye gitmiştim dpgum ağrısıymış öyle söylemişlerdi bide suyunun evde geleceğinin garantisi de yok ki canım açılman zaten azsa eve gönderiyorlar