Bbsozlm öncelikle aklından istesende çıkaramazsın hayatım o konuda kendine yüklenme evlat özlemi bu kolay kolay çıkmaz ki çıkmasında. İste, bekle ama kendine eziyet etmeden kendini ona şartlamadan. Sen bir kadınsın ve senin her bir zerren anne olman için yaradılmış. Sen doğurgan bir varlıksın elbet olacak bebeğin bazıları buna kolay yoldan sahip olurken bazılarının yolu uzun ve zor oluyor. Ama elbet olacak Allahın izni ile bunu bil. Kendine bunu sürekli söyle benim her bir hücrem anne olmak için yaratıldı elbette olacak ! 2 yıl benimde olmadı o yüzden bukadar rahat konuşabiliyorum ama kendime asla eziyet etmedim her an düşündüm ama bunu kendime zulmetmeden, üzülmeden yaptım sende yap ve çooook mutlu ol 🥰