Merhaba arkadaşlar bugün çatı muayenesi oldum doktorum çatımın dar olduğunu normal doğum yapmak çok zorlanacağımı ve kesi atmadan olmayacağını söyledim üstteki kemiğim basıkmış zaten muayene sırasında da canım çok yandı. İlişki esnasında da hep acı duyuyordum ama bunun normal olduğunu düşündüğüm için doktora gitmemiştim şimdi sebebini buna bağladım açıkçası. Kendimi hep normal doğum yapıcam diye olumladığım ve hazırladığım için bu durum beni üzdü ama riske atmak da istemiyorum o kadar sancı çekip sezeryana alınmak istemiyorum. Doktoruma bunu söylediğimde o da bu durumda kadınlar için travmatik oluyor dedi başaramamışlık hissi oluşuyor dedi. Bebeğim şu an 3150 gr ve 37+5im eğer normal doğum için beklersem ve 40 haftaları görürsem (bebeğim erkek) kilosunun daha da artacağını bunun da risk durumu oluşturabileceğini düşündüm ama sezeryandan da çok korkuyorum açıkçası fikirlerinize tecrübelerinize ihtiyacım var 🥹🙏🏻