Mineee12 Allah Allah bana saçma geldi kuzum çünkü doktorum ilk haftadan beri göbeğimden bakıyor, doktor bir sıkıntı sezerse bide vajinalden bakalım diyor ben 1.bebeği düşürdüm ondan böyle söylüyorum🥹ama demek mi doktorun onu uygun görmüş bir dahakine sor doktora