birhamilelikgunlugu Kızlar selamlar 🫶🏻 bebek hareket sıklığınız nasıl 33+2 deyim öğlen 4 ten beri pek hareket hissetmedim gerildim tatlı bişeyler yedim sağıma yattım bekledim ama hala yok hastaneye gideceğiz ama başına gelen var mı?
Mervesrsy birhamilelikgunlugu benim de öyle olmuştu o haftada yeri daraldığı için sertleşiyor sonrasında hareketlenmeye başlıyor sagınıza değil solunuza yatın bir iki karnınıza dokunun onunla konuşun tepki verecektir korkmayın rahat olun uyuyordur o haftada
Mmeelliikkee birhamilelikgunlugu senin hareketli olduğun saatlerde o uyur , sen biraz yat bi saat kadar uyanır bebişş
nursumdem birhamilelikgunlugu tatlı bir şeyler yeyip soluna yat 20 25 dk içinde hareketlenme olmazsa mutlaka acile git ihmal etme
Ayseumut birhamilelikgunlugu bnde 34+2 yim o haftada bendede azalma oldu elınızle uyarı verın tepkı verıcektır mutlaka
Blackkcat birhamilelikgunlugu gittiniz mi acaba,stres yapmayın öncelikle hareketlenecektir iyi düşünün iyi oldun,yerleri darlanıyor artık
birhamilelikgunlugu Ay sağıma demişim, soluma yattım 😞 gittim nst bağlandım hemsıre elledi baya oynadı sonra omrumden omur gitti 😞 korkuttu biizi yardımcı olan herkese tesekkur ederımm allah razı olsun 🤲🏻🙏🏻