S17 Bu haftalarda idrara çıkmama ihtimali yaşayan var mı? Tuvalette yaşıcam resmen. Su içmeden de olmuyor. Gerçekten son 1 aydır tuvalete çıkmaktan başka birşey yormuyor beni.
Dadymom1 S17 35+5 🧿 WC ye çıkmak için su içmenize gerek yok 😅 içmeden de çıkılıyor 😅 15 dakika da 2 defa gidiyorum ve garip şekilde idrar oluyor. Artık sürekli el yıkamaktan ellerim çatlıyor kremle geziyorum ☹️
Hilalaktscbk S17 Uykudan kaldırmasa uyanıkken şikayetim yok ama yataktan kendimi kaldıramıyorum mutlaka bir yerim kasılıyor 🥲
Sleppy S17 ben de 31+3 haftalık gebeyim 2-3 haftadan beri ne gece ne gündüz biliyorum gece rahat 6-7 kez kalkıyorum gündüz sayamıyorum bile 😅
S17 Parsmommy bende bi de kasıklarda terleme oluyor son 2 aydır her tuvalete gidişimde kendime eşimin atletlerinden kesip bez yapmıştım onlardan koyuyorum. O da yoruyor bi çocuğumu kucağıma alayım, o bezleri fırlatıp atıcam bir de tuvaletim gelse de tutucam gitmicem 😁
Parsmommy S17 ay iyi fikir 😂😂 hayırlısıyla o günü görelim bir güzel bende bir süre tuvalet görmek istemiyorum 😂
Fatma_armutcu Bende de akıntı çok fazla oluyor bide mide yanması ekşimesi öldürüyor beni resmen gece uyuyamiyorum 🥹
Parsmommy S17 belli değil henüz normali bekliyoruz bebek baş gelis inşallah bir aksilik olmazsa normal doğum olacak
S17 Dadymom1 el yıkayıp sabunlamaktan egzama oldum. Ellerim acıyor, son günlerimiz dayanıyoruz ama bazen yeter artık ya falan diye söylene söylene gidiyorum sanki ben bilerek yapıyormuşum gibi annemle eşim abartıyorsun diyor
Dadymom1 S17 Valla az bile yapıyoruz, abartmak az kalır yani. Bende artık nefret ediyorum bu durumdan, ellerimi tanıyamıyorum 😢 krem daha kurutmadan tekrar WC, tekrar krem, tekrar WC. Nefretttt..
S17 Dadymom1 ne kadar kaldı doğumunuza . Benim şubatın son haftası. Söverek tuvalete gidiyorum ama sabret sabret diye diye tuvaletten çıkıyorum 😁