Arkadaşlar bende 37 deyim Bilkent’te doğum yapmaya karar verdim ilk doğumum sezeryan Allah rızası için orda nasıl süreç ilerliyor memnun musunuz korkuyorum ikinci sezeryanım çünkü neler yaşadınız bebekle hemen buluştunuz mu sezeryan dikişiniz nasıl iki gün mü yattınız doktorlar hemşireler herseyi anlatın lütfen