Kızlar daha öncede post açtım göğüs ucundaki yatmadan dolayı emziremiyorum yapmaya çalıştım ama yok sol göğüsümden emziriyorum zar zor ama sağ göğsümden yok yapamıyorum yapmaya çalıştım ama canımdan can gidiyor ikiye bölünmüş vaziyette emzirmelerimin için süt doldu ağrı ateş yapmaya başladı sağmaya başladım bugün biberondan verdim doktorlar falan kimse verme dedi biberona alışmasın diye ama yapamıyorum bağırarak eöziryprum bebeğim etkileniyor ağlayınca emecek diye korkuyorum lohusayım onunda verdiği duygusallık var ağlıyorum annelik yapamıyorum beceremiyorum diye kendime kızıyorum yapıcam diyorum acısına katlanaöıyorım bende biberonla vermeye başladım hata mı yapıyorum pişman olur muyum böyle emzirmesem iyileşir mi kızlar başına gelen oldu mu 🤔